KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA داوري: حضور در جام جهاني رؤياي من است

داوري: حضور در جام جهاني رؤياي من است

* تو پايه گذار دو گل زيبا بودي. آيا مي‌تواني اين نقش را در آينده نيز ادامه دهي؟

ما خيلي زود از حريف پيش افتاديم. در هر حال چيزي که بايد به آن مثبت نگاه کنيم اين است که ما در دو ديدار موفق شديم چهار گل بزنيم. مي‌دانيم که پيشرفت کرده‌ايم. گل مي‌زنيم که اين موضوع نشان مي‌دهد نتيجه تلاش‌هايمان در تمرينات تيم را مي‌گيريم.

*پس از آنکه پتکو لاتر بنجامين از تيم زير 23 ساله‌هاي آمد، چطور مي‌خواهي نقش يک بازيکن با تجربه‌تر را ايفا کني؟

بني مدت زيادي است که در حال شناخت همه چيز است و تجربه‌هاي خوبي هم کسب کرده. به بيان ديگر سن و سال مبناي داوري در اين مورد نيست. بني بازيکني است که به عنوان يک دروازه‌‌بان عملکرد خوبي دارد و بسيار هم بازيکن پر آوازه‌اي است. حضور در تمرينات به همراه او براي من بسيار عالي است. بدون شک ما يکديگر را مورد حمايت قرار مي‌دهيم.

*تو فوتبالت را از ماينس آغاز کردي و ديدار بعدي تيمت در بوندسليگا در زمين ماينس خواهد بود. آيا اين يک ديدار خاص برايت است؟

چه مي‌توانم بگويم؟ من 6 سال آنجا بودم و در آنجا رشد کردم. براي مدت زيادي کيلومترها مسير را طي مي‌کردم تا بتوانم در تمرينات اين تيم شرکت کنم. تمام دوران جواني من و پيشرفتي که داشتم را مديون باشگاه ماينس هستم. استفن کوهنرت هم که مربي دروازه‌بان‌هاي اين تيم بود، تاثير زيادي روي من داشت و مرا به يک دروازه‌بان بزرگ بدل کرد. از زماني که به عنوان يک بازيکن حرفه‌اي مشغول به فعاليت هستم، چندين بازيکن از اين باشگاه که اکنون در ترکيب اين تيم بازي مي‌کنند را مي‌شناسم. با توجه به همه اينها، ما مي‌خواهيم مقابل اين تيم نتيجه خوبي بگيريم اما اين ديدار براي من مانند هيچ ديدار ديگري نيست.



*تو 14 سال دروازه‌بان هندبال بودي. آيا توانايي خاصي هست که در آن ورزش فرا گرفته باشي و در فوتبال امروزي به کارت بيايد؟

بله، مطمئنا. وقتي دروازه‌بان هندبال هستي، مي‌آموزي که از توپ نترسي. زماني که تيم حريف حمله مي‌کرد، بايد از بخش‌هايي از بدن براي دفع توپ استفاده کرد. رفلکس‌هايي که يک دروازه‌بان از خود نشان مي‌دهد نشانه آمادگي بدني بالاي او است. در نهايت اما خوشحالم که فوتبال را انتخاب کردم اما دوران حضورم در هندبال را هم دوست دارم.

*تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني 2014 برزيل راه يافته است. آيا روياي حضور در جام جهاني را داشتي؟

بله، البته. اگر به تيم ملي دعوت شوم، همواره سعي خواهم کرد بهترين نمايش‌هايم را داشته باشم. اگر بتوانم در برزيل حضور داشته باشم، يکي از روياهايم به حقيقت بدل شده است. فکر مي‌کنم هدف هر فوتباليستي حضور در جام جهاني باشد. تلاشم را در فوتبال باشگاهي انجام خواهم داد. به علاوه اينکه براي راهيابي به جام ملت‌هاي آسيا نيز بازي‌هايي خواهيم داشت. در آن ديدارها مي‌توانم خودم را نشان دهم. حضور در تيم ملي فقط براي داشتن اوقات خوب نيست. مي‌توانيد از آن نکته‌هاي زيادي ياد بگيريد.

*ماينس اکنون رده چهاردهم جدول را در اختيار دارد و از 6 ديدار اخير خود تنها يک امتياز به دست آورده است. عملکرد توماس توخل را چگونه ارزيابي مي‌کني؟

ماينس اکنون تحت فشار زيادي قرار دارد. در آخرين ديدار که مقابل بايرن مونيخ به ميدان رفت موفق شد نيمه نخست را با يک گل برتري به پايان برساند و مقاومت خوبي هم از خود نشان دهد اما نتوانست آن را حفظ کند. ماينس تيم خوبي است و يک مربي خوب هم در اختيار دارد.



*نظرت در مورد شرايط کنوني تيمت چيست؟

ما مقابل ولفسبورگ نتيجه خوبي گرفتيم. نمايشي بسيار خوب در خارج از خانه. اميدوارم از اين پس نيز چنين نتيجه‌هاي خوبي در خارج از زمين خودمان بگيريم. تکرار نمايش خوبمان مقابل شالکه نشان داد که پيشرفت کرده‌ايم. اطمينان دارم نتيجه خوبي از اين فصل‌مان مي‌گيريم. بايد از شرايط کنوني پا را فراتر بگذاريم و سرمايه گذاري‌هاي بيشتري انجام دهيم. نمايش‌مان در ديدارهاي اخير و گل‌هايي که زديم به ما اعتماد به نفس داده است. روحيه مثبتي در تيم حاکم است. هر چند که شرايط کنوني‌مان کمي برايمان غير عادي است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: دانیال داوری, آینتراخت برانشوایگ, مصاحبه ی دانیال داوری با سایت برانشوایگ, رویایم حضوردر جام جهانی است, daniel, davari, german, iran, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )